Ghost Recon Wildlands

Írok majd róla hosszabban is, most csak egy pár gondolat. Ez a játék meglepően jól szűri a hülyéket. Mármint nézem a sok youtube-os játékot, amit streamelnek a népek és gyönyörű dolgok történnek. Kiszalad az útra az elit katona és mivel nem néz körbe, elüti az autó. Nekivág egy bázis kitakarításának, de csak a főbejárat felől próbálkozik, miközben hátul van egy rés a kerítésen, egy magaslati pontról előtte fel lehetne térképezni a bázist, nem figyel rá, hogy amikor lelő valakit, akkor arra vajon kik és hogyan látnak rá. Hasonlóan kedvenc jelenetem, amikor lapul az út mellett és akkor indítja a támadást, amikor épp az Unidad járőr-kocsi halad el mellette, akik persze azonnal rászállnak a csapatra és bukovári lesz a küldetés, hiszen sokan vannak és erősek, ráadásul így már két irányból kellene elbánni az ellenfelekkel. Szóval lehet ökörködni a játékban, de meglepően okosan működik a felépített világ a különféle ellenfelekkel, civilekkel. Egyelőre az állatvilágnak nem volt szerepe, de azon sem csodálkoznék, ha a madarak felröppenése a bozótból elárulná a csapatunkat egy magasabb nehézségű területen.

Lehet, hogy másnál nem, de nálam gyönyörű a játék. 1920 x 1200 felbontással a zárt bétát highon játszottam, az open bétát már ultra beállításokon (egy-két apróságból visszavéve). A tájak lenyűgözőek, az időjárás gyönyörű réteget tesz még rá. Az egyetlen hiányosság talán az goonok megjelenésének túlságosan hasonló jellege. Oké, hogy az Unidad a fekete egyenruhát viseli, de a Santa Blanca embereinek nem értem, hogy miért egytől egyig a szürke nadrág szürke póló kombót kell hordania. A civilek egyébként nem rosszak, van köztük mindenféle korú, nemű, öltözetű ember, a környezethez illően. Az egész környezet pedig olyan, hogy bármely jelenete hozhatná a különféle – ilyen témájú – filmek jelenetét. A hegygerincen álló pihenő katonák, a völgyben a bozótosban az őrjárat távozására türelmesen várakozó osztag, vagy a mesterlövész, aki a bozótosban lapulva tájékoztatja folyamatosan a terepen mozgó társait az ellenség mozgásáról.

Nem értem egyébként a járművek irányítására panaszkodókat sem, kevés olyan földi jármű volt, ami ne lett volna elsőre kézreálló nekem. Míg GTA V-ben képtelen vagyok a motorral normálisan közlekedni, itt úgy suhanok át vele a tájon, mint a csuda. Egyedül a helikopterek irányítása döcögős egy kicsit, el van ugyanis tájolva kissé a felhajtóerő és az előre dőlés közötti összefüggés. Ja, és persze fura a lamborgini a földúton, de ahogy a karakter mondja, van benne légkondi.

Sztoriról és a küldetések változatosságáról egyelőre nem írok, amit eddig láttam, az ígéretes, de várjuk meg vele a teljes játékot.

Érdemes NO HUD GHOST DIFFICULTY videókat nézni, ahol komolyan nyomják a srácok a taktikus együttműködést. Egészen lenyűgöző akciókat hoznak össze.

Advertisements

What do you think?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s